Údaje jsou seřazeny chronologicky od nejnovějšího po nejstarší.
Stav ke dni | Údaj | Poznámka | Zdroj |
---|---|---|---|
12.01.2021 | ČD najbrt 2 | čela stále v laku verze N1 (protažený pruh z boku) | Lesan |
OCÚ Západ, SÚ České Budějovice | Lesan | ||
provozní | Lesan | ||
22.05.2020 | ČD najbrt 2 | čela stále v laku verze N1 (protažený pruh z boku) | Lesan |
18.02.2020 | ČD najbrt 2 | Lesan | |
OCÚ Západ, SÚ České Budějovice | Lesan | ||
provozní | Lesan | ||
06.05.2018 | ČD najbrt 2 | František Kozel | |
DKV Plzeň, DST České Budějovice | František Kozel | ||
provozní | František Kozel | ||
11.08.2016 | ČD najbrt 1 | interní zdroj | |
DKV Plzeň, DST České Budějovice | interní zdroj | ||
provozní | interní zdroj | ||
30.06.2013 | ČD najbrt 1 | zdroj neznámý | |
DKV Plzeň, DST České Budějovice | zdroj neznámý | ||
16.03.2010 | provozní | RP |
Datum | Platnost | Místo | Poznámka | Zdroj | |
---|---|---|---|---|---|
31.01.2018 | 1 rok | CB | České Budějovice | František Kozel |
Datum | Místo | Hmotnost vozu | Poznámka | Zdroj | |
---|---|---|---|---|---|
30.01.2017 | Sp | Pars nova Šumperk | 36 825 kg | František Kozel |
Stav ke dni | Tabulka laků | Poznámka | Zdroj | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
06.05.2018 | LAK I | PUR | LLF | Cv | 12.09 | František Kozel | |
06.05.2018 | LAK II | František Kozel | |||||
06.05.2018 | LAK III | PUR | LLF | Sp | 01.17 | František Kozel |
Datum | Poznámka | Zdroj |
---|---|---|
16.03.2010 | prezentace revitalizovaných vozů na Masarykově nádraží v Praze 16.3.2010; revitalizaci provedla společnost STSV České Velenice | RP |
11.08.2016 | revitalizace Najbrt 1 | interní zdroj |
18.02.2020 | revitalizace Najbrt 1 | Lesan |