Vozy byly postupně modernizovány na řady Bpee242, Bpee239 a Bpee237.
Držitel | České dráhy (ČD) |
---|---|
Země registrace | Česká republika (číselný kód: 54 / písmenný kód: CZ) |
Číselné označení | 51 54 20-70 |
Výrobce | Vagónka a strojírna RABA Györ (1965–1974) |
Modernizace | MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi (1996–1997) |
Typ vozu | B - osobní vůz 2. třídy |
Uspořádání | velkoprostorový vůz |
Maximální rychlost | 160 | km/h | Délka vozu přes nárazníky | 24500 | mm |
---|---|---|---|---|---|
Rozchod vozu | 1435 | mm | Vzdálenost otočných čepů podvozků | 17200 | mm |
K této řadě nejsou přiřazeny žádné vozy.
Číslo vozu | Podrobnosti | Důvod vyřazení | Rok | Následovník | |
---|---|---|---|---|---|
51 54 20-70 009-5 | podrobnosti | vůz byl modernizován na řadu Bpee237 | |||
51 54 20-70 015-2 | podrobnosti | vůz byl modernizován na řadu Bpee237 |
Pro zobrazení dalších údajů a historických dat o dislokaci a barevném schématu vozu zobrazte podrobnosti příslušného vozu.